من هستم

ژانویه 19, 2009

دکارت می‌گفت : «من فکر می‌کنم ، پس هستم
آلبرکامو می‌گفت : «من طغيان می‌کنم ، پس هستم
و فریدون مشيری گفته است:
جام دريا از شراب بوسه خورشيد لبريز است
جنگل شب تا سحر تن شسته در باران،
خيال انگيز
ما، به قدر جام چشمان ِ خود،
از افسون اين خمخانه
سرمستيم
در من اين احساس:
مهر می‌ورزيم،
پس هستيم!

پ.ن: این رو امروز روی هاردم پیدا کردم، یادم نمیاد  خودم نوشته باشمش و همچنین یادم نمیاد از جایی کپی کرده باشم، کلن چیزی یادم نمیاد.

یک پاسخ to “من هستم”

  1. منیره Says:

    🙂 همیشه مهر بورز 🙂 همیشه باش 🙂


پاسخی بگذارید

